Ново Нордіск забов'язується забезпечувати якість в усіх напрямках своєї діяльності. Це означає, що ми:
Ставлення Ново Нордіск до якості є основою для постійного покращення всіх процесів компанії. Якість — це наша конкурента перевага, тому ми:
Один з основних пріоритетів компанії Ново Нордіск – піклування про пацієнта. Ми прагнемо забезпечити наших пацієнтів найбільш ефективними та безпечними препаратами. Якість препаратів Ново Нордіск є традиційно високою та контролюється як на етапі виробництва, так і при надходженні готового продукту до України.
Постійний моніторинг інформації про безпеку, аналіз співвідношення користі та ризику ведеться протягом всього життєвого циклу продукту. Будь-яка претензія, як медичного, так і технічного характеру, що потрапила до нас від лікаря або пацієнта, оцінюється та вводиться у базу даних компанії. Інформація про претензію передається до Центру Обробки Претензій клієнтів в штаб-квартирі Ново Нордіск в Копенгагені, де відбувається її експертиза та аналіз.
Ретельне відстеження всіх небажаних явищ, що розвились на тлі застосування препарату, дає можливість компанії постійно оцінювати безпеку продукції, своєчасно виявляти рідкісні побічні явища та вносити необхідні доповнення до інструкції для застосування.
Якщо вам стало відомо про побічне явище або технічну проблему, які виникли під час користування продукту компанії Ново Нордіск, будь ласка, повідомте про це використовуючи спеціальну форму.