Гарячою лінією з питань нормативно-правової відповідності володіє та контролює Комітет з аудиту, який входить до складу ради директорів компанії Ново Нордіск.
Якщо Ви є працівником компанії Ново Нордіск, рекомендуємо Вам повідомити про проблему через місцеве керівництво, місцевий юридичний відділ або персонал відділу кадрів. Якщо такий варіант не підходить, Ви можете скористатися варіантами, зазначеними нижче.
Про питання стосовно ділової етики, проблеми з бухгалтерським обліком та шахрайством, «Шляхом Ново Нордіск », потенційних порушень безпеки персональних даних, якість або інші питання, які пов’язані з юридичними ризиками та/або іншими серйозними ризиками для Ново Нордіск слід повідомляти на гарячу лінію з питань нормативно-правової відповідності. Приклади того , про які занепокоєння слід повідомити, можна знайти нижче.
Зверніть увагу, що гарячу лінію з питань нормативно-правової відповідності не слід використовувати для повідомлення про скарги клієнтів, побічні ефекти або фальсифікації продуктів. Використовуйте посилання у лівому меню для повідомлення про такі занепокоєння.
Приклади: неналежна діяльність із продажів та маркетингу, надання або отримання неналежних переваг, неналежний відбір продукції, неналежні стосунки з клієнтами або третіми сторонами та неналежна взаємодія з пацієнтами.
Приклади: серйозне несправедливе ставлення до працівника, проблеми з управлінням або стурбованість щодо можливої помсти.
Приклади: шахрайські фінансові звіти, недостатній внутрішній контроль, фальсифікація документів та неналежне використання активів компанії Ново Нордіск або крадіжки.
Можна повідомити про занепокоєння через гарячу лінію з питань нормативно-правової відповідності за телефоном або онлайн.
Гаряча лінія з питань нормативно-правової відповідності керується третьою стороною, а доповідаюча сторона може залишитися анонімною. Однак ми закликаємо всіх осіб ідентифікувати себе, щоб ми могли краще розслідувати повідомлення та підтримувати контакт із доповідачем під час розслідування.
Для одержання подальших вказівок і відповідних телефонних номерів перейдіть на портал повідомлення гарячої лінії з питань нормативно-правової відповідності
При відкритті посилання можна вибрати кілька мов у правому верхньому куті. Повідомляючи про випадок по телефону очікуйте деякий час, перш ніж агент зможе відповісти на Ваш дзвінок.
Портал повідомлення гарячої лінії з питань нормативно-правової відповідності
Портал повідомлення гарячої лінії з питань нормативно-правової відповідності — Іран (використовуйте це посилання, якщо Ви знаходитесь в Ірані)
Коли Ви повідомляєте про випадок по телефону або через Інтернет, Ви отримаєте унікальний номер справи та отримаєте запит на створення пов’язаного пароля.
За допомогою цієї інформації Ви зможете перевірити статус Вашої справи, дізнатися, чи є запитання стосовно Вашого повідомлення та надати додаткову інформацію.
Ми не терпимо дискримінації або помсти щодо осіб, які чесно оформлюють скаргу або беруть участь у розслідуванні. Якщо Ви вважаєте, що Вас переслідували за повідомлення або участь у розслідуванні, Вам слід негайно звернутися на гарячу лінію з питань нормативно-правової відповідності. Усі подібні повідомлення будуть розслідуватися конфіденційно.
Гаряча лінія з питань нормативно-правової відповідності знаходиться в Копенгагені, Данія. Тому на неї поширюються обмеження Данії та Європейського Союзу, пов’язані з наданням таких повідомлень.